tisdag

jo åh hela dagen lång kommer det att vara tisdag =0)
vad gör jag en dag som denna??? ingenting just nu, ska starta en tvätt, tomas är ute å går med min lilla wilma han ska även hämta filip från dagis, sedan ska det skruvas lite i våran bil.....blir så när man köper en traktor=volvo =0) men men så kan det vara ibland. annars har dagen varit lugn ska inte klaga, mina barn ska sova hos en kompis till mig i natt. så jag ska hinna med att göra en hel del måsten. =0) tur jag har världens bästa vän litar på henne till miljoner procent. barnen älskar att vara med henne å det kan jag förstå hon är bara så go våran lilla "tant" som barnen kallar hennem, nu ska jag rota i tvättkorgen =)
Ha en bra dag så länge.
PÖZZ



Kommentarer


Du heter?
Kom ihåg mig?

En mejladress? (publiceras ej)


Har du någon blogg eller hemsida jag kan besöka?


Vad har du på hjärtat?


Trackback
RSS 2.0